Bent u tevreden over onze klantenservice?

Niets fijner dan een tevreden klant. De klantenservice van Sanoma doet er dan ook alles aan om u snel en goed te helpen. Hoe tevreden bent u over onze service? Dat horen wij graag van u.

Cijfers van de eerste helft van 2016 tonen aan dat 83% van onze klanten tevreden of zeer tevreden is over het contact met onze klantenservice. 3% van onze klanten is zeer ontevreden. Natuurlijk benaderen we deze klanten opnieuw om ze alsnog zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Geef uw feedback!

Sanoma is continu bezig haar klantenservice - via e-mail, post en telefoon - waar mogelijk nog verder te verbeteren. We meten de tevredenheid van onze klanten via een vragenlijst die we per e-mail versturen. We organiseren klantenpanels. En: u kunt ons altijd uw feedback geven via internet. Graag zelfs! Heeft u een klacht of een tip? Klik hier. Of wilt u ons een compliment geven Klik hier .

In één keer goed

En natuurlijk willen we u ook het liefst in één keer goed helpen met uw vraag. De laatste maandcijfers tonen aan dat we bijna 86% van onze klanten in één keer hebben kunnen helpen. Naast de goede kwaliteit van de service vinden we ook de snelheid waarmee we u kunnen helpen heel belangrijk. Ook als het druk is willen we iedereen toch snel te woord staan. In de laatste gemeten maand hebben we bijna 72.000 telefoongesprekken gevoerd met klanten. Voor deze binnenkomende telefoongesprekken streven we ernaar om alle klanten binnen 60 seconden te helpen.

Wanneer bereikbaar?

Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur. Inzichten uit de afgelopen periode laten zien dat de klantenservice op een aantal momenten beter bereikbaar is dan op andere momenten. Op maandagochtend en vrijdagochtend is het meestal druk met binnenkomende telefoongesprekken. Op woensdag is de bereikbaarheid goed.

De kosten voor het bellen met onze 088 nummer verschillen per telefonieprovider. Kijk voor het tarief op de website van uw telefonieprovider wat deze in rekening brengt voor het bellen met 088 nummers. U betaalt maximaal het nationale tarief.

 

Sanoma is aangesloten bij de Klantenservice Federatie. Vanuit de Klantenservice Federatie is een convenant opgesteld waaraan Sanoma zich verbindt door inzicht te geven in bovenstaande gegevens

Sanoma-KlantenService:/Afbeeldingen/Logo KSF transparant klein.png